Vecka 4 - 2010.

Måndag ; Skola, Hem till T, Åby
Tisdag ; Skola, Vara hemma, Gården
Onsdag ; Skola
Torsdag ; Skola
Fredag ; Skola(?), Ut!
Lördag ; Hem till T
Söndag ; Hem från T

Åh, ännu en hemmadag. Fyfabian vad tråkigt. Igår var det snöstorm, idag är det "fin-snö". Snö ända upp till fönstrerna här utanför.
Haha.. Jag som kollade på sommarkläder igår.
Imorgon måste jag för sjutton gå till skolan. För det första så måste jag redovisa svenska uppgiften, och så har vi bild<3, och även mattediagnosen som jag måste göra klart. Plus idrotten dåra, då vi ska ha fys och jag funtar på att inte vara med så jag slipper bli mer sjuk.
Wellwell, nu ska jag dricka upp kaffet och sedan hoppa in i duschen. Hörs !


Haha, Lyssna och bli glad på morgonen !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0