21 Juli.

Någon som kan åka till vh och köpa hårfärg till mig?... Skulle vara urgulligt!! =)
Haha, det är något jag måste göra.. Syster har en katt att ta hand om, och jag en vovve. Typiskt!

Men Gaston har varit duktigduktig idag!.. Eller ja, busig och kissat inne. Menmen, han gav min katt Tisse en puss! Och fått sitta och lyssna på medans jag stått och pratat med grannarna som stannat mig och G för att ställa tusentals frågor .. hur gammal är han? han är bara för söt. vad är det för ras? han är ju fett tuff. vad heter han? hur gammal blir domdär? bor du i närheten? ja jag hade ju också en hund en gång i tiden... blablabla.
Menmen! :) Nu ligger han helt slut i sin säng och sover. Det har varit en lång dag för både honom och mig. Fast syster är helt galen i honom fortfarande och vill att han ska upp och leka, haha!

Slänger nog in bilder ikväll om jag inte glömmer bort det.
<3 K.A.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0