23 Juli. Brand I Tungelsta.

Idag började det brinna. I ett industihotell här i tungelsta. En person fick åka helikopter mot sjukhuset med brännskador, och flera andra till läkaren. "Det finns bland annat acetylengas och gasol i lokalen. Den stora faran är att själva flaskan kan flyga iväg om de exploderar. Då kommer 20 kilo stål flygande i luften."

Iallafall så sitter jag nu med hårfärg i håret. Mörkbrunt igen! Nicenice.
Min lilla bebis Gaston ligger och sover efter galet mycket lek med katten Alice. Haha, dom är typ kära(?) Galet söta iallafall.
Ikväll blir det promenad när han vaknar, och sen sova. :) fick sova 3timmar inatt bara för jag kom hem vid 04-tiden och råkade väcka G som då ville leka med mig tills det blev morgon..



Bild från min baksida, galet.
Lipsillar! Det är vad vi är. ;)



Kommentarer
Hannah

Aw, vilken gullig bild! :)

2010-07-23 @ 21:06:36
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0