26 Juli. 8veckor&8dagar.

Gaston och jag åkte buss tillsammans med Evelyn idag upp mot västerhaninge. G gnällde ingenting förnst E's söta mamma skulle bjuda oss på fika då jag gick in och han fick stanna ute. Lillskiten! Han var iallafall duktig och börjar lyda mig att han inte får bita på kopplet när vi är ute och går. Haha, och stackarn blev mobbad av E sen påvägen hem bara för att han kissar som en tjej. Haha!

I nuläget ligger G och sover, men när han har vaknat vill jag ut och gå. Jag vill ta med mig kameran och träffa någon. Hitta på något kul och fota gärnet! Jag menar, det har inte kommit så roliga bilder här på bloggen på länge. Förutom på Gaston..

Vi får se hur det blir ikväll, vad jag hittar på. Ska försöka få tag på Mikaela, och om inte så kanske Nathalie. Det är nämnligen inte så lätt utan en mobil.
Men, puss sålänge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0