4 Juli. 2veckor

Dagarna har sett ut så att vi varit ute om hela dagarna. Mot kvällen har det oftast varit några stycken som åkt mot donken och chillat. Och en dag såg vi en räv! :)
Fredags var vi vid Vedan och det slutade galet. Alla (?) tog sista bussen vid 02 mot olika håll. Jag somnade iallafall hos Marcus vid 7tiden. Och väl hemma satt farmor och väntade.

Idag ska jag snart åka iväg för att träffa valpen igen. Han är världens sötaste!! Bara 2veckor kvar, och jag är glad.


Så ful på denhär bilden att han blir så söt! Bebis <3
Bild tagen av Hannah



Kommentarer
Hannah

Ja, han är så söööt! :D Ska dit imorgon också ju, får se om det blir fler bilder på honom då, kanske tar med mig kameran. :) Roligt att du åker dit och träffar honom idag.



Hugo tycker jag är jättefint. Speciellt efter att jag fick veta att en döpte sin son till det för att han var HU GO som helst, haha. :D Båda namnen var jättefina. Fast när du får hem honom kanske du kommer på direkt vad han ska heta, man vet ju aldrig. :)



Kram

2010-07-04 @ 20:49:39
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0