7, 8 Juli.

Igår tog jag första doppet! Eller ja.. Blev ikastad kan man väl säga.. Hehe. Senare vid 11 tiden så tog Matte ut mig med moppen och vi tog en runda, tills det var dags att ta hans bil mot Statiol med några stycken, och även Donken. Hemma runt 03tiden och idag har jag inga planer alls.
 Evelyn har lämnat mig i två veckor nu, men Nathalie sa att hon skulle komma hem idag? Man kan ju hoppas på det bästa.. Hihi.

Nu ska jag ut i solen igen och sen får vi se.
Hunden kommer snart.... :D



Kommentarer
Hannah

Gaston är jättefint. :) Alltså jag förstår att du längtar galet mycket, men det gör inte jag för jag kommer verkligen sakna honom här, haha. ;o Jag fick reda på att han kommer få flytta nästa lördag... Vad tråkigt det kändes, har ju träffat honom sen han var en dag gammal och nu ska han flytta... :(



Haha. Fast han kommer nog trivas hur bra som helst med er ju. :D

2010-07-09 @ 00:47:40
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
Hannah

Ja, det måste du verkligen göra!! :D Ska verkligen bli roligt att få följa hans utveckling då jag träffat honom sedan han var en dag gammal. :) Så massor av bilder på honom tycker jag verkligen att det måste bli. :)



Han är en fantastiskt söt liten grabb han. :D

2010-07-10 @ 13:51:42
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0