1/6 - Sista Tisdagen Med 9B.

Sorgligt. Rubriken.
Musiken fick jag slå hårt på gitarren, och hårdare skulle jag ta i. Haha! Vår musiklärare är galen ju.
Efter skolan mötte jag iallafall underbara syster och vi åkte till handen centrum. Där jag äntligen köpte skolavslutningsklänning och skor. Dock är balklänningen ännu inte klar, illa! Jag och syster fick även ett litet tjaffs, men det gick snabbt över och vi köpte blommor till födelsedagsbarnet - Pappa!
Och jag hoppade över tandläkartiden idag igen ...

Nu hade jag tänkt ... Haha jag vet inte. Tror nog jag inte har något att göra, även fast det känns så. Betygen sätts ju på fredag, och jag gjorde klart svenskan idag. Hmm ..

GRÖNALUND PÅ TORSDAG - UNDERBART! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0