18 Juni. Min bebis!

Godmorgon. Det regnar, på min lediga dag, typiskt! Jag som hade planer. Suck. Menmen, får väl försöka hitta på något ändådå.

Igår var jag ju hos min lilla vovve. Hur otroligt söt som helst! Helt kär. Lillgrabben med små öppna ögon och som halkade lite sakta frammåt och pep ibland. Den vita lilla grabben med svart/bruna fläckar i ansiktet och två på kroppen. Och såklart den lillalilla svansen. PLUTTIS! Jag längtar redan tills den 27 Juni, då vi ska dit igen och hälsa på honom. -Men fortfarandet inget namn, det ska jag kolla efter nu!


8dagar gammal på bilden. Idag 26dagar gammal.
Bilden tagen av: Hanna



Kommentarer
Hannah

Vad roligt att du äntligen fått hälsa på honom. :D Han är en riktig liten sötnos!



Du får förresten gärna skriva att det är jag som tagit bilden, hihi. ;)



Ha en trevlig helg, kram!

2010-06-18 @ 21:07:17
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0