2 Juni.

Sommarvädret är tillbaka! Underbart.

Skoldagen pluggade jag engelska hela dagen.. Okej, första timmen läste jag och spelade kort. Men efter det fick jag ingen rast. Suck.
Iallafall så gick jag hem blöt efter att ha fått vatten på mig (började med att jag försökte hälla på Oscar, Victoria och Micke, men gick inge bra så svag som jag är.) Och en stund efter gick jag och K till Sassas och hämtade min balklänning som E skickat. Så på fredag får jag även en annan som jag beställde igår, en kort.
  Så frågan är, lång eller kort balklänning?

Men nu ska jag laga lunch/middag och efter det hoppa in i duschen.
Blir ju grönan imorgon! :)



Blev en enkel svart tubtop klänning och skol-tröjan idag, tillsammans med converse.



Kommentarer
Hannah

Okej, Survivor är ju fint som vanligt namn också! :) det finns förresten en till bild på honom ute i bloggen nu som jag tog när han var en vecka och en dag gammal om du är nyfiken. ;)

2010-06-05 @ 18:48:28
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0