5 Juni. Kalla Sommar Kvällar

Igår blev det en ganska härlig dag ändå! Jag träffade Evelyn och Ronja vid en picnic ute i gräset en stund, och efter det gick R hem, så då åkte jag och E mot vh och träffade Marcus en stund och sa hej. Vi åkte ut i Tungelsta och träffade lite folk, och efter det hem. Haha, sen kom äventyret, då jag och Evelyn ska mot Preem för att tanka, Soppatorsk! Så det var bara att börja rulla sista biten som var kvar, och sedan upp på skolans tak och loda/chilla (ta det som ni vill). Efter åkte vi till Oscar, där även Tessi, Victor och Bäver var, och spelade kort och hade allmänt mysigt till 12 tiden då E skulle hem, och jag träffade folk vid basketplan. Mysigt.

Nu ska jag ut i solen, och efter det tvätta kläder och grejer så allt är klart för nästa vecka!
...sommarskola imorgon!



Kommentarer
Hannah

Ja, han är enormt söt! :) Han hade tydligen öppnat ögonen igår också hörde jag. :D Måste dit och fota mera, haha. :)



Åh, jag tycker sånt är så svårt, med att komma på hundnamn. Själv tycker jag att namnet ska betyda någonting för en själv eller liknande, sånt tycker jag är så himla fint. När namnet har någon innebörd eller någon historia bakom. Du kommer säkert på någonting, du har ju lite tid på dig att komma på också. :) Sedan är ju faktiskt Survivor väldigt fint om du tänkt dig det. ;)

2010-06-06 @ 13:39:39
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0