8 Juni. Stan.

Hej!
Typiskt att jag vaknade då mötet skulle börja idag. Menmen, får fixa det en annan dag :-)

Vaknade somsagt då vid 10tiden och ringde och väckte Mikaela. Hon kom till mig en snabbis och sen gick vi mot bussen och träffade Emil och Martin. Väl i stan mötte vi Frida en snabbis, men sen gick jag & M och träffade min kära mor. Vi köpte en ny kamera till mig, eftersom den förra blev vattenskadad och ingen försäkring. Så den jag har nu ligger på laddning, Med försäkring höhö. My lilla bebis. :) ..Och det blev även ett sommarlovs busskort. Tacktack! <3

Imorgon är det bal!! Gissa om jag längtar. Hoppas bara inte allting krånglar till sig med skjutsen dit bara som blev bestämd idag för min del.. Annars tar jag nog bussen! Haha, nej nu skoja jag. :) Men bilder kommer det förmodligen sen då, antingen imorgon när jag blivit fixad, eller på torsdag!
Och imorgon åker jag först till sommarskolan, jippi. Medans dom andra städar och har vattenkrig i skolan..

Nu ska jag fota lite innan pappa kommer hem med pizza! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0