Inte Tillåtet.

Jag vaknade upp hos Nathalie imorsse. Av att hon kom in i rummet med en hammare (?!!), haha ni kan nog se er min min av att hon ska döda mig? Men nä, det blev lådorna under hennes säng som hon skulle slå på. ;-) Vi åkte iallafall till handen centrum efter ett tag där jag köpte ny kula till min tungpiercing-blå, och även så gick vi in på apoteket, där jag frågade vad jag skulle göra åt mitt sår på knät. Och dem sa "gå till läkaren imorgon", jippiiiiie.
Menmen, då sover jag iallafall inte bort hela dagen ;) Och sen ska jag sola, sola, och sola.

Mer än så har jag inte idag, förutom att jag är helt förälskad i min hund som vi var och hälsade på igår. UNDERBAR!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0