ÖPPET HUS 2010.

Helvete! Hej. Jag vaknde kl 10, då jag skulle egentligen vara i handen på möte. Typiskt! Menmen, jag får vänta då på att dom ska ringa mig, för jag orkar inte ringa dom, hehe ..

Igår iallafall! Började med att jag mötte Tessi på bussen, och Aziza i vh. Jag och A gick och köpte en varsin latte och sedan gick vi mot Ribbyskolan, jippi! Det blev upprop och sen fick vi göra ett litet test, efter det var det över, haha. Jag och A åkte iallafall mot skolan igen, där det skulle blivit vattenkrig, men lärarna hotade med att det inte skulle bli någon fotbollsmatch på kvällen då. ;-) Skoldagen rullade på och vi fick fixa och grejja i matsalen, där vi sen skulle spela lite låtar.
Dagen gick och kvällen kom, vår klass var först med att spela upp, haha. Gick väl sådär typ? Återstår och ser fall någon filma! :-)

Nu ska jag duscha och sen gå ut i solen tills M kommer och vi ska åka mot stan. :-)



Kommentarer
Anonym

vilka spelade i 9c?:)

2010-06-08 @ 15:59:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0