2 Mars. Klippklipp!

Hej!
Klippte mig idag. Hos syrrans kompis, och där kan jag säga att jag kände mig trygg! Lite uppklippt och inte mycket. Men det slitna försvann och nu är det plattat, mjukt och lent. U.n.d.e.r.b.a.r.t.
Ikväll skulle det vara trevligt med filmkväll. Men eftersom de flesta är i Sälen eller Norge så är det tomt i umgänget tyvärr. Jaja! Får väl sitta för mig själv med varm oboy och mysa..

fredag ; skolk. kaoskväll. fest hos N.
lördag ; träffa E.
söndag ; träffa N,K,P,E,M. sov hos N
måndag ; sjuk

tisdag ; klippning.
onsdag ; fika med E
torsdag ; sola
fredag ; träffa S?
lördag ; -
söndag ; -



Kommentarer
Anonym

vem är s?

2010-03-02 @ 18:05:45
Karin

vem är du?

2010-03-02 @ 18:07:08
URL: http://aanderssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0