28/2 & 1/3 - Söndag & Måndag

I Lördags trallade jag ut en timme med Evelyn.
I Söndags hade jag ingenting o göra tills Nathalie skulle till Tungelsta så då gick jag ut och mötte henne. Och även på vägen mötte jag Kyckling, och så ringde Emil och Pierre mig och alla ville ses. Så jag och K fick promenera till konsum och möta N och sedan mötte vi Marcus och Moa utanför Vaskos. Efter kom E&P så då åkte vi upp mot Vh, hem till N och chillade där ett tag tills det var dags att gå till Vivo och köpa godis. Och efter det åkte vi upp mot handen, då utan Kyckling, och köpa mer godis och Coca-Cola. Och efter det lät vi Marcus sitta kvar på bussen och vi andra gick hem till N. Det blev musik och allt möjligt tills Emil och Pierre åkte med 12 bussen hem och jag&N somnade efter vi masserat varandra.
Idag vaknade vi vid 10 och min hals var Död. Sosso kom vid 14tiden ca och runt då åkte jag hem och tyckte synd om mig själv.

I nuläget skriver jag och syster till varandra på msn. Hon svettas ihjäl och jag hostar och nyser samtidigt. Vi vill svulla och sova. Någon som antecknar?
...jag kan inte andassssss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0