12 Maj. & 13.

Tja! Jag är på träningshumör , fast jag orkar inte.. Haha, typiskt mig! Men iallafall så blev det en riktigt mysig dag igår. Det började med att jag vaknade vid 10 och orkade inte med skolan (skulle på museéum), så jag blev hemma till halv två bussen då jag skulle upp mot handen och ta prov. Då även Alexandra följde med :-). Efter jag gjort det gick jag ut från rummet och där stod Viktor, Emil, Pierre och Joel. Vi trallade ner mot centrum och träffade lite mer folk. Men det blev tillslut att vi åkte mot Tungelsta och träffade några där också i den varma solen ;-). Vi köpte glass och chips och träffade sedan folk i Västerhaninge. Och efter det åkte vi hem till Viktor och kollade på bio. Mysigt.
Kvällen blev sedan att när jag var 5minuter från hemmet så stannade Matte och Ludde mig och sa att det var folk vid parken. Så jag fick hoppa in i bilen och åka med. Jag var där i kanske en halvtimme tills jag fick promenera hem igen, haha.

Idag har jag inga planer. Men det får väl bli att jag tar en promenad och kollar om jag hittar lite folk, annars ska jag försöka träffa Natta. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0