8 Maj - Filmkväll. 9 Maj - Pluggdag

Helgen har varit chill. Tråkig men chill. Igår åkte först jag och pappa mot Micke&Jerry för att kolla på deras grannars hundar, men nej.
  Så drog jag och Sonia till handen och hyrde film med en varsin kaffelatte i handen, och sen tog vi bussen hem till Evelyn där det blev middag, chips, godis, läsk, och filmerna ;) Gråt, skratt, och tårar. Efter filmerna gick vi ut, Sonia hem, och jag&E blev stående ute i regnet och pratade i telefon. Efter det blev det så att vi mötte Oscar, Victor, Frida, Aziza och Robbin. Och senare Nick och Sebbe. Men kvällen blev inte bättre än så ;-) Fick skjuts hem, då jag somnade som en stock.

Men nu kan jag inte sitta här längre! Ska ut och gå och sen läsa svenskan! 4veckor pluggande kvar... Och jag och mamma bråkar fortfarande om balklänningen igen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0