Helgens planer!

Vovven är 6dagar gammal idag. Men saknar fortfarande namn. Skriv, skriv, skriv.

Fredag; Jag hjälpte Mikaela med att städa hennes rum och förådet, och fick springa upp och ner för trappor. Hon ska nämligen byta lägenhet idag. Efter det åkte vi till Rudan, och träffade på lite folk på bussen. Det blev långpromenad i skogen, tills vi satte oss, bytte plats, satte oss, bytte plats, satte oss. Haha. Sedan följde jag och M med Felicia och Sonia hem till F, och åkte sedan tillbaka till Tungelsta för mat och läggdags.

Lördag; Snart ska jag och syster in till handen c. Hon skulle köpa något (?), och sedan ska jag försöka städa rummet, och inför kvällen har jag inga planer. Men nu blir det halstabletter!

Söndag; Inga planer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0