Sextonde, Sjuttonde, Artonde Maj.

Söndagen blev väldigt mysig, förutom att tåget till Örebro var försenat i 20minuter. Och tåget hem var försenat 80minuter. Menmen, hem kom vi iallafall! ;-)
Igår var det världens underbaraste väder. Skoldagen blev dock seg, men vädret gjorde så alla var glada! Hö-hö.
..Och idag är jag dock hemma. Magont imorsse, och nu fick jag reda på att E's tjejkväll blir inte av, Typiskt!

Menmen! Jag måste shoppa!.. Haha.

Onsdag ; Plugget, sen kanske in till stan och träffa mammi.
Torsdag ; Plugget, moppe-tur med M, upp till handen och fika, sen västerhaninge.
Fredag ; Plugget, Tälta?
Lördag ; Inga planer
Söndag ; Inga planer



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0