19, 20, 21, 22, 23 Maj. Otursdagar.

Onsdag : Skoldagen som jag inte minns. Värmen tog död på mig och jag, Sonia och Mikaela drog in till stan för att träffa mamma. Skulle lämna in kameran, men den går inte att fixa. Och sen åkte vi tillbaka hem igen. Dagen blev kort men lång.

Torsdag : Höll på att bli överkörd. Någon gjorde punka på moppen - fick rulla hem den i värmen. Nationella omprov gick dåligt. Fick reda på att antagningsproven är samma dag, samma tid. Träffade på två jobbiga killar i vh. Otursdag. Morotsdag.

Fredag : Magont. Trött. Vatten överallt. Pengarna tog slut. Dåligt humör. Han var med henne.
Sen åkte vi tjejer hem till Evelyn och myste galet mycket med pizza, godis och chips. Och sen gick vi ut då hela kvällen blev kaos. Drog till Vegabaren, och sedan sov jag hos Charlie.

Lördag : Vaknade vid 15.00 tiden och käkade frukost. Åkte hem och duschade, och började fixa mig igen. Efter det gick jag ut och mötte Viktor, Simon, Anton, Jonny, Marcus medmera. Vi åkte upp mot vh och sen tillbaka till tungelsta. Var ute ett tag i skogen, och sedan gick vi hem till Viktor där jag sov. Mys.'

Söndag : Vi vaknade upp vid 12-13 tiden och åkte mot vh för att möta Micke och Nathalie. Men det blev att vi tog första bussen tillbaka och jag gick hem i regnet för att äta och sova lite till.

Nu sitter jag här , och ska sova lite till snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0