11 November. 6 Dagar.


Nya halsduken som kom med posten från min kära mor i måndags.

Om 6 dagar har jag haft min lilla hund i 4månader. Shit vad tiden har gått fort. Ändå minns jag när han kom, hur han kissade överallt i huset och var så himla rädd för katterna. Han fattade ingenting och ville alltid sova mellan fotöljerna. Min lilla sötissak! Inte långt kvar heller tills du blir ett halvår. Min kärlek! <3

Men, Skoldagen idag var ovärd. Behöver inte skriva mer. Ovärd. Ska vila hur mycket som helst och leta papper till min mobil som är sönder. Den måste bara lagas! Sen vid 17tiden blir det solning med Emelie. Vi hörs senare, puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0