16 November 2010.

Hej. Godmorgon. God förmiddag. Ta det hur ni vill :-)
Är en glad tjej idag som vaknade alldeles för tidigt till skolan (bättre tidigt än sent). Mötte upp Emelie och fick en ganska härlig morgon med en hel del morgonskratt. Och väl i skolan var det att börja jobba på. Vi gjorde ingenting speciellt somvanligt, och jag halvsov mest.
Men väl efter skolan piggnade jag till mig med ett gympass. Shit vad jag gymmade! Eller ja, shit vad jag cyklade! Kände hur mina ben började skaka mot slutet. Men förbättring har det ju blivit helt klart. Förutom det som jag skulle gymma upp - axlarna och nacken. Jag har så jävla förbannat svinont. Vill operera bort mina axlar, eller operera dom bakåt (eftersom de sitter för långt fram).
Men nä nu ska jag inte klaga mer, ska ta mig en dusch och sedan gå ut med sötisGaston! :-) Hörs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0