28 November. Härlig innelördag.

Igår hade jag det hur trevligt somhelst! Började ju dagen med lek i snön och fotografering, och sedan gick jag hem och värme mig + städade badrummet och slängde massa skräp. Lunch fick det bli och efter det gick jag och Gaston till Emelie. Middag där med lite människor och tre hundar, och jag fotograferade en hel del med deras kamera, hihi. Blev lite kikande på tv;n och sedan fika och en hel del snack. Mot 12slaget blev det bara snack om gymnasieskolor, eftersom jag har sån ångest för jag inte vet vad jag vill gå. Men efter det rullade jag hem och somna som en stock.
  Har ritat, kollat på Idol och gått i oplogat snö under morgonen, ska kolla egenom mina papper jag fick från gymnasiemässan och verkligen bestämma mig vad jag vill gå, och vad jag kommer in på. Och efter det får vi se! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0