4 November.

Godmorgon!
Imorsse var jag en tjej som verkligen inte ville kliva upp ur sängen. En tjej som ville ligga kvar och få kaffe på sängen. Men jag var ju ensam hemma så det var bara att kliva upp, diska och fixa kaffe. Ta en promenad med Gaston och nu dricker jag mitt kaffe. Ska strax hoppa in i duschen och piggna till mig för att sedan fixas och träffa Sonia. Vi åker nog en runda till handen centrum och kollar. Får se om min jacka kommer idag? Och om mamma lägger in pengar till vantar och mössa idag?
Ska försöka att ta med mig kameran också och fota lite. Tycker jag blivit bättre påre, och varför då avsluta?
Gillar ni när det är bilder hela tiden eller ska det bara bli en jäkla massa text? :)



Kommentarer
Anonym

blandat :D

2010-11-04 @ 15:34:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0