6 & 7 November 2010.

Gårdagen spenderades med söta Bella. Vi åkte till handen centrum, vh, tungelsta, och sedan hem och käkade. Efter det till handen centrum igen, mötte på konstiga killar, och sedan gick vi mot statiol och köpte varsin kaffelatte för att sedan promenera vidare till donken där vi tog en glass. Blev krångel att leta efter busshållsplatsen efter det men vi gick mot statiol igen och delade på en latte, där vi sedan blev upphämtade. Vi blev avsläppta vid kyrkogården här i tungelsta för att sedan möta Niklas och Fifty. Efter det rullade vi mot Emelie och hälsade snabbt för att sedan tillbaka mot kyrkogården. Sedan blev det en liten bilrunda mot skogskyrkogården och donken för att sedan hem och sova.

Idag åkte jag själv mot skogskyrkogården och hälsade på min mormor, och nu hemma igen.
Ikväll blire mys och promenad med vovven, bilder kommer och nu orkar jag inte skriva mer. Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0