Godmorgon Höstmorgon.

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag! :)
Igårkväll kom Bella hem till mig och vi drack kaffe innan vi gick ut. Satt ute i kylan med en godispåse och gulligt folk. Efter ett tag gick alla till ett och samma ställe, förutom jag som gick hem. Gaston såg ett spöke då också och jag fick panik och tog en promenad med han och mötte på lite annat folk en stund. Gick hem och satte mig vid datorn tills Emma ringde och ville vara med mig. Det kunde inte bli bättre just då! haha.
Vi var mest vid skolan med Jonte, Måby och Fredde och bara levde livet till 02tiden.

Jag och min lilla hund har myst hela morgonen med pussar och gos, han är så söt när han kryper och låtsats som ingenting! Men nu sitter jag här med c-vitamin vatten, kaffelatte, och precis tagit 2 alvedon. Jag väntar på posten och sen kommer Bella och håller mig sällskap under dagen. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0