Igårkväll&Idagmorgon

Det har inte varit min morgon. Pratat om djur hela morgonen med systermin. Om hur vår tupp, och alla hönsen försvann. Om hur alla våra katter försvann, och vissa kom tillbaka. Morgonen har även bestått av bölande från mig, och telefonsamtal till 112. Men det tar vi inte här.
Skulle träffat barndomsvännen Jennifer idag och fika, men är nu ensam hemma tills ikväll någongång. Min underbara hund ligger nu och sover efter att ha väckt mig vid 10 imorsse. Jag ska försöka att flirta med någon som kan följa med mig till vh så jag kan få köpa hårfärg. Dagen måste ju bli lite bättre iallafall..

Nej nu ska jag försöka sluta deppa.
Kvällen igår var långtråkig och rolig. Var med två söta brudar som hette Bella och Evelyn. Vi tog en sväng förbi Statiol och jag köpte såklart kaffe. Bella vart kär och började dreggla. Vi gick sedan mot donken och såg fel människor i rätt bil. Men väl på donken kom Bellas kompisar in och de kände även igen mig, och det visade sig att vi gått på samma dansstudio. Menmen!, vi fick oss ett gott skratt för kvällen och åkte sedan hem i kylan. <3



Kommentarer
Hannah Larsson

Lät inte som om dagen började så bra för dig... :/



sv: Hahaha, jassååå du har bytt ut honom alltså? ;)

Nej, han har förändrats helt, om jag inte visste att det var Gaston så skulle jag aldrig känna igen honom... :o



Kram!

2010-11-21 @ 20:42:22
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
bella!

Inte okej! berätta för mig sen!<3

2010-11-22 @ 06:59:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0