Nytt!

Bella har precis gått hem. Dagen idag har varit lite mer än ha suttit hemma. Jag mailade nämnligen om min jacka som inte kommit. Men det visade sig att den legat på Sassas sen igår morsse. Så det blev en massa samtal till mamma om nummer, och hon fick ringa dom och berätta att hennes dotter hämtar jackan utan min mammas leg mm. Lång historia! Vi gick iallafall och hämtade jackan och sedan hem till mig och provade den. Äntligen fick jag tur! Jackan var hur fin som helst tyckte både jag och Bella, och den passade! Bättre kunde det ju inte bli ;-)
Senså köpte jag vantar igår, och fick även ett par leggins av min syster. På måndag eller tisdag kommer även en halsduk om mamma stickat. Im Happyyyy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0