15 Oktober. Fredag!!

Igår tog jag en fika med söta Sonia i västerhaninge och snackade skit. Fick reda på en hel del om min lilla sötnos, och mer fikastunder hoppas jag det blir! :) Efter mötte vi lite folk i Tungelsta, och bara gjorde ingenting.

Idag har jag precis varit i skolan, vaknade vid 7, och gick hemifrån vid kvart i 8. I tid till skolan och grejjer. ;-) Engelska hade vi först, och sedan LK. Pratade om ingenting speciellt somvanligt och sedan fick vi gå vid 11.
Har precis målat naglarna och blivit tvättad på kinden av lilla Gaston.

Planerna inför dagen är nog att följa med Emelie upp till handen en snabbis och sedan käka middag hemma hos henne. Efter det kommer nog Bella hem till mig och dricker latte hela kvällen. :-)
Ha en trevlig fredag!



Kommentarer
Hannah

Haha, jaa.. Ägg av allt liksom, det som det är överallt. I allt. På allt. Nä men typ, kan inte gå någonstans utan att det bannemej ska vara ägg där. ;) Tack!

2010-10-16 @ 09:59:15
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
Hannah

Det står i det långa inlägget jag skev igårkväll, längst ner. :)

2010-10-16 @ 13:36:22
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0