19 Oktober.

Innan starten på den nya skolan, nya lärarna och nya vännerna.
• Kommit på vad jag vill gå för linje.
• Gå ut med Godkänt i engelska, fysik, kemi & historia.
• Och VG i matte och svenska.

Fysiken gör vi nu. Två långa lektioner och två bas-timmar som jag kan få labba på, sedan har jag godkänt. Då blire kemi och sedan historia mot våren. Omprov i nationella för VG i matte händer också på våren. Och svenskan får jag se. Det är sagt att jag ska få satsa på VG eller MVG i svenska som jag valde själv, men nejnej, jag pluggar inge svenska alls. Menmen!

Nu hade jag tänkt att ta en promenad med sötnosen och sedan dricka oboy!
Helvete gymmet!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0