22 Oktober.



Livskunskapen idag fick vi prata om livet, ej sovmorgon, gå på alla lektioner, äta mycket under dagen och medmera. Sedan fick vi skriva bra och dåliga saker, vad som hjälp oss i livet, och vad som har tryckt ner oss. Det var väl bara jag som var seriös med det. Bara jag som skrev grejer som jag visste de andra inte skulle skriva.
Menmen.

Har precis åkt buss med Gaston, Emelie och hennes hund Tilda upp till vh och mötte Evelyn. Tog bussen tillbaka och gick i slask.
Ikväll är planerna att träffa Sonia iallafall, och förmodligen Evelyn och Emelie. Förmodligen hänger vi på gården och leker coola eller så hittar vi på någonting annat.



Kommentarer
Ellie

mysig tröja:)

2010-10-22 @ 19:58:49
URL: http://makemefly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0