31 Oktober.

Dagen började segt, alla var trötta och slitna från igår. Jag träffade Bella och vi åkte upp och hämtade min halsduk som jag glömde igår i Vh. Efter mötte vi två söta brudar, och senare några till. Kvällen har spenderats utanför konsum med det coola gänget. Haha! Nej vad tråkig kvällen har varit, inte så kall, men Ingenting har hänt. Skönt dock att få komma hem tidigt. Ska snart gå och lägga mig och sova ut.
Imorgon under dagen ska jag bara vara hemma med min lilla söta underbara hund. Vi kommer förmodligen mysa galet och ta promenader. Jag hoppas även att min jacka kommer. :-) Men efter det ska jag upp till stan, möta min söta mamma och shoppa med henne. Mössa, vantar, strumpbyxor och puder är vad jag vet änsålänge som jag behöver. Och efter det ska vi möta upp min bror, morbror, hans fru, och deras två barn. Jag har en känsla av att det kommer bli pinsamt, med tanke på att jag inte träffat dem sen jag var... Liten. Men vi får se hur det går.
Nu ska jag kolla vidare på facebook och sedan sova läääänge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0