8 Oktober. Fredag!

Jag vill shoppa! Denna gång dock inte till mig själv. Jag vill köpa reflex-halsband, flexikoppel & shampoo+balsam till min lilla skit. Mamma stickar en tröja nu, så den kommer väl en vacker dag, men resten måste köpas! :-) pengar tack....

Skolan gick bra idag. Jag hann klart med engelskan! Jobbade snabbt som satan och fick beröm. Och efter det fick vi rast i en sådär halvtimme innan LK lektionen började. Jag satt där knäppttyst och jäspade medans domandra pratade om matlistor, soffor, bion de kollade på i måndags och jag vet inte vad.
Jag ska iallafall börja att fixa mig lite nu, ikväll tar jag en titt förbi gården och sen får vi se. Slänger nog upp någon bild också, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0