Bortakväll.

Bilderna under detta inlägg är från morgonpromenaden jag tog. Tog sällskap av Emelie och hennes schäferblandning Tilda. Vi gick och gick, och konstigt nog orkade Gaston hela långa vägen upp till västerhaninge. Men sover nu som en stock, hihi.
Igårkväll
var jag hemma hela kvällen med Bella till 00tiden och somnade efter det. Ganska skön, lång, och uttråkad+rolig kväll. Men idag blire ändringar på att bara sitta stilla framför en dator i 5timmar. ;-)

Jag ska snart börja fixa mig och sedan gå över till Emelie, dit även Kalle och Aziza kommer. Får se vad vi gör, svullar? kollar på film? dansar runt som galningar? får dit mer folk? ja, jag har faktiskt ingen aning. Värma oss istället för att vara ute i kylan är bestämt iallafall! Och sen får vi se om det blir utgång mot natten. Kameran följer nog med om jag orkar. Men det märker vi! haha.
Nä, nu ska jag försöka få i mig något att äta även fast magen inte kurrat sen klockan 12. Puss!


trött hund som somnade till att jag skramlade med disken.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0