Telefonkö.

Inte tänker jag åka runt i hela Stockholm för att hitta dendär jäkla jackan. Så nu sitter jag här och har ringt runt till 7 olika ställen, 2 svarar inte, och resten är det slutsolt. Har fått pratat med massa olika personer, och nu väntar jag på att de kan svara på det åttonde stället jag ringer. Äntligen fick jag tag på numret dit som jag letat efter under tiden jag varit här! Jag hoppas, jag hoppas. Annars får jag väl åka till Norge eller något?
Nu dör telefonen också...

Update; Nu hittade jag en. En. En svart jacka finns kvar som kom in igår för byte. En svart i strl 38. På Götgatan inne i stan. Säg att jag ska ha världens tur med vinterkläder iår! Skorna som jag köpte i söndags kom in samma dag som byte, i min storlek.
Nu fundrerar jag ändå på att åka in till Handen först för att kolla där och hoppas, annars får jag åka in mot stan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0