Veckan innan lovet - V.43

Måndag: Skola 10-11. Gymma 11.20-12.20. Duscha. Tvättat, hängt det, tvättat mer, diskat & bytt sänglakan. Plugga fysik. Långpromenad.
Tisdag: Skola 08.30-11. Köpa jacka med Bella. Gården?
Onsdag: Skola 11-14 fysikprov. Gården?
Torsdag: Skola 10-11. Träffa Nathalie.
Fredag: Skola 8.30-11.
HÖSTLOV.

Helgen som var hände ingenting speciellt. Fredags - gården. Lördags - Jag,Sonia,Bella,Evelyn i vh. Söndags - Farsta C med Bella. Och nästa helg har jag inte heller några planer. Eller ja, På lovet har jag inte några speciella planer.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan sätta mig och plugga. Jag ska klara fysikprovet. Jag ska klara de två sista avsnitten så jag får tio extra poäng med mig i framtiden.
Kan nog bli höstbilder ikväll, PoK



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0