Yesterdag and today.

Bella är så underbar! Ja, det säger väl hur igårdagen och idagdagen har varit?
Igår var jag i skolan i en timme, killarna började ragga genom att skrika över hela klassrummet om mitt nummer(öh?). Men sen träffade jag Bella och åkte till handen för att fika med henne. Tårtbit och latte, och en hel del snack om en viss person+ lite till. Efter det köpte vi varsin ögonskugga och varsitt nagelack, och kollade sedan på lite kläder. Efter det åkte vi hem till henne och hämtade hennes hårfön och jag fick träffa hennes rara föräldrar + hennes lilla tjocka råtta.
Men väl hemma hos mig fick hon hålla Gaston social medans jag duschade. Och sedan satt vi bara och drack kaffe och käkade muffins. Hur mysigt som helst! ...Och mysigare blev det när Evelyn kom :-)

Idag träffade jag Bella igen, för båda hade hur tråkigt somhelst. Tog ett tag innan vi kom på vad vi skulle göra, men det blev fika igen! Haha. Men idag fick det bli i farsta centrum, och efter det kollade vi på skor, kläder, och såklart mobiler som vi fipplade med. :-) Och påvägen hem mötte vi Fifty, och halvsov hela tågresan hemmåt.

Ikväll har jag inga planer alls. Jag är hur trött som helst efter att ha gått, gått, och gått, men ändå sprallig som bara vill göra något. Filmkväll?!



Kommentarer
bella!

HAHAHA gumman jag bara super älskar dig!!!!!!

Du är bara för underbar!! Har aldrig Haft en så bra vän som dig, ALDRIG! Du är så sjukt jävla bäst!;D,Massa kärlek till dig vännen :D<33

2010-10-02 @ 18:13:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0