17 September.


Liten Glädjespridare på morgonpromenaden.

Inte lätt att vara liten. Min lilla glädjespridare började precis gnälla. Efter att ha lekt med sig själv. (?) Plutten!
Vad ska man ha på sig idag.. Jag sitter här och dricker kaffe och kollar på lookbook.nu. Gaston har nog precis somnat vad jag hör, och K har inte kommit hem med plattången än. Det är sol idag, men blir nog regn ikväll. Och vad ska man ha på sig? Mycket kläder, lite? Har iallfall inte tid att sitta här, måste fixa håret på något sätt, diska, och välja kläder innan jag&G ska möta Sonia. :-)



Kommentarer
Hannah

Jisses, känner nästan inte igen honom! ;o Vad ljus han har blivit.



sv: Ja, Chihuahuan var verkligen så söt och mini-liten! :)

2010-09-18 @ 18:53:02
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0