22 September.

Blev sur på min lärare + svinont i magen.
En syster som tog hand om mig när jag kom hem med mackor, te och alvedon + vatten.
Och såklart värmekudden på magen!
Nu vill jag ha oboy .. eller kanske kaffe.
Grattis Emelie igen på 16årsdagen.
Idag blire mysdag! Duscha, byta lakan i sängen, långpromend(ork?), sova!


Bild på lillskiten från någon minut sedan, dagen innan hans 4månaders dag i det underbara soliga höstvädret!

Update: Gaston går mot dörren och börjar skälla galet mot någon, jag går dit och kollar, då en katt står där som inte tillhör oss. Hihi min lilla sötis som håller koll på vilka som är inbjudna och inte! :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0