24 September. Fredag

Jag sitter här i stort linne och mjukis, är galet sugen på en kaffelatte igen. Men jag borde fixa mig litegrann inför kvällen.
Gaston ligger i soffan och river sönder något papper (hoppas det inte är någonting viktigt), men förmodligen någonting från min systers rum. Min lilla skit har precis fått lunch och är 4månader och 1dag gammal idag. Fyfan vad tiden går!
Idag ska jag möta upp Aziza och Rebecca i handen. Men med tanke på att Gaston måste följa med då funtar jag på att vara hemma istället, för att sedan möta dom ikväll. Då... Nej! Emelie kan råka titta in i bloggen, jag får berätta imorgon istället! :-)
Nu ska jag ut på promenad för att sedan fixa bloggen lite!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0