9th of September. Han Bad Mig Börja Blogga.

Ännu en dag i skolan. Mötte lilla söta Jennifer imorsse och vi pratade lite om våra klasser, tills hon skulle mot tåget och jag bussen. Och jag åkte till skolan, i tid till engelska lektionen för engångsskull.
   Vi fick tillbaka våra böcker som vi skrev lite i förra gången (typ som en dagbok som vi får skriva vad vi vill i), och läraren hade kommenterat som vanligt. Han kommentar var "varför börjar du inte blogga? skulle inte det kunna vara något för dig?" Bloggar ju redan! :)
Och sedan fick jag och en annan tjej en svårare bok om vi tyckte den första var för lätt, hihi jag kände mig ganska duktig och glad just då! :) Med tanke på att det Bara var hon och Jag.

Men nu sitter jag hemma, gick av bussen två stationer innan den jag brukar gå ifrån och promenerade för att möta K och G. Och har precis drukigt kaffe och käkat mackor som frulle.
Nu måste Gaston rastas! Hörs. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0