29 April.

Usch vilken seg morgon.. Godmorgon. Jag är hur trött som helst och så har man växt-(krymp?)värk på det. Vaknade iallafall upp tre minuter lagom innan jag och S skulle åka, och är nu i skolan. Känns som att skoldagen kommer bli se-e-e-g. Men sen blire allt hemfärd och ta en långprommis med vovven för att sen köpa lite grejjer i handen centrum med Slemelie en stund. Middagen blir nog stor och god hos henne och sen får vi se om vi solar.
Kvällen får bli tidig ikväll skulle jag tro, Sebbe har nämnligen lurat med mig till bilrace?grejs imorgon bitti sådär lagom klockan 8 (!!!). Och kvällen får vi se vart den slutar. Aja, jag måste iallafall låta dagen gå fort och sen ringa E för att snacka skiiit.
Haha, sådär bra info-inlägg.



Kommentarer
Emelie

OMG! Jag glömde helt bort solningen... höhö.

Och du, kalla mig inte slemelie...

2011-04-30 @ 12:52:10
URL: http://bbjorklunds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0