Mys-vilo-helg

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. I skolan fick vi tillbaka ett nationella-test, och godkänt nöjde jag mig med. Fick göra ett annat och sen var det att sitta och kryssa i papper på livskunskapen. Har kollat på OC med Emelie nu och käkat lite pastasallad.
Snart kommer pappa hem och jag ska nog ta och plugga lite så det är avklarat och jag slipper börja tidigt på onsdag. En kaffe på det och sen hem till E för att äta lite middag. Kvällen vet jag somsagt inte vart den kommer spenderas. Två söta tjejer kanske ska iväg och festa, så jag får se om jag åker med dem eller om jag möter upp Sebbe.

Morgondagen blir tidig som tusan! Ska vara i Gävle hos min käraste syster och ha lite kalas. (om du läser dethär elsa.. jag vill ha kakooooor!) Blir kvar till runt 4 tiden och sen får jag se vad jag åker med efter en lång tågtur.

Söndagen är jag bjuden på släktfika hos Emelies kusin igen. Så jag åker förmodligen dit under dagen och hoppas sen på övningskörning. Och om inte - pilla med presenten jag får imorgon ;-)



Kommentarer
Elsa

Men FASEN Karin, du skulle ha sagt till!! Jag hade ju två enorma lådor med kakor i skafferiet. VARFÖR sa du inte till, ska jag skicka en kaka med posten? ;)

2011-04-05 @ 10:59:24
URL: http://kaffemorsan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0