Du har gett mig ett nytt liv.

<3

Jag verkligen vräker i mig mat.. Förkyld genom att vara täppt i näsan, lock för öronen, halsont och seghet. Har ätit massa mackor, sallad och fruktsallad. Please rädda mig. Jag vill storstäda huset imorgon, och bada snart. Jag vill ha ett fotojobb och få bara någon slant för varje timme. Jag vill inte plugga till mina sju kemiprov, som min mentor tvingade på mig idag efter att ha sagt att jag var klar med allt igår. Jag vill bara vara frisk, träna gaston och umgås med de bästa.
I helgen har jag inga planer alls, förutom att övningsköra. Jag hoppas på fint väder och att någon skickar ett sms med orden "har du lust att fota idag". Lovet kommer att spenderas hemma somsagt, och förmodligen upp till mamma i Örebro under påskhelgen. Vadsjutton ska jag göra? Behöver pengar och ett jobb.. ett till.
Nu ska jag ta bort nagelacket och sen bada. Ska försöka orka träffa gulligt folk med Gaston senare, annars kommere upp fler bilder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0