Jag har fina vänner!

Igårkväll blev kvällen som jag inte tänkt mig. Hade först massor att välja på - som gick ner till att jag inte hade något. Men det fick iallafall bli sällskapsspel hos Rasmus med Frida, Sonia & Marcus + far, mor och lillasyster till honom. Efter det mötte vi upp en gammal vän till mig och Sonia som jag och Sonia spenderade sen kvällen med hit och dit. Kom hem lagom mitt i natten och somnade dirr.
-Idag är det huvudvärk, men städa rummet, färga håret, fota till projektarbetet och hitta på något mot kvällen blir det. Trots allt är det bara lördag!
Rasmus och Andreas från luciacupen 12/12.


Kommentarer
LIENE

sv: Hehe, scenen ger frihet:D man känner 100% sig själv där. Jag iaf. Jag är intgen som tar en roll på sig så fort jag är på en scen som många gör. Fast om andra anser att det är en roll så är det en del av mig som inte kommer fram annars.

2011-12-17 @ 16:01:21
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0