10 Februari.

Jag sitter och är besviken på mig själv. Jag vill börja jobba nu, gå ut skolan och göra saker jag vill göra. IVprogrammet suger, seriöst så suger det. Ångest,ångest,ångest. Idag ska jag iallafall fixa so uppgifterna som jag missade förra veckan, och sen behöver jag nog göra so uppgiften och satsa på VG. I engelskan måste jag göra ett prov (jag fick göra det hemma). Och sen har jag ingen aning om vad vi håller på med i skolan justnu. Känner mig jätteefter (även fast jag inte är det) och jättekär.

Imorgon ska jag iallafall palla mig upp till plugget, 8.30-11. Ska hem och fika för mig själv och mot kvällen in till stan för att möta mamma en snabbis. Känner mig väldigt pank och måste köpa kläder + träningskläder. Men helgen blir nog lugn och förmodligen övningsköra lite.

Jag ska göra mig en latte nu och sedan ut med hundarna. Vid två idag tar jag en titt förbi gymmet också. De mublerar om så det finns inte så mycket att göra, men motion blir bra. Jag är hur trött som helst idag och vill bara duscha och sova, men samtidigt springa tusen varv runt stockholm.
Ska jag strunta i gymmet today?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0