Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

- Min allra högsta dröm är att stå på en stor känd scen och dansa - fast nu har jag gett upp dansen helt.
- Jag älskade fotboll under hela min barndom - inte att spela, men att sparka och kicka.
- Jag är född 17 februari 1994 - i en ambulansbil.
- Gaston är min första hund.
- Jag har dåligt tålamod.
- Och dåligt självförtroende som jag försökt ändra på efter varje år.
- Jag vill lära mig att fota bra - och ska darför nog välja något gymnasium med inriktning media.
- Jag har drogat filmerna Jönsonligan & Beck under mina år.
- Jag är en riktig sömntuta! Går oftast inte till skolan om det inte är något roligt som väntar där.
- Jag är chokladberoende.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0