Veckan innan lovet.

Eftersom Tilda försvann i måndags blev det en deppig kväll och sen sov S hos mig. Tisdagsmorsse åkte jag mot stan och mötte mamma och vi tittade förbi läkaren med mina axlar. En hel del blodprover, kissprov, röntgen och känna och klämma vart det. Vi får se om de hittar något.. Och i onsdagskväll var jag på middag med mamma, min morbror, hans dotter, hans nya tjej, och hennes barn. Kusinen och jag har inte träffat varandra på hur många år som helst, så vi hade en hel del att prata igenom och det ledde till en massa nya grejjer! :)
Sov sen hos S igår och vaknade segt imorsse, han skjutsade hem mig och jag har nu bestämt mig för att göra mitt engelskaprov och söka gymnasium idag. Det måste ändå vara klart imorgon så.
Hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0