21 Januari.

Jag vill göra något spännande ikväll. Min morgon har varit knasig. Gick först till läkaren och frågade vad problemet med min axlar är för något, men de skrev såklart bara ut några tabletter. Så jag åkte upp till handen och hämtade ut dom, 10;- bra?&billigt. Gick sen till skolan och hade hur tråkigt som helst, jag fattade verkligen ingenting på livskunskapen.. jag var den enda som inte fattade vad sjutton det var vi skulle göra. tur så somnade en person, och de andra skötte snacket så jag hängde med.
Iallafall så vill jag göra något spännande ikväll. Jag och Gaston. Vad har jag ingen aning om, kanske fota lite om Emelie orkar, eller något annat. Filmkväll med godis? Färga håret till grönt? Sno en klädbutik? Städa rummet? Mublera om i de lilla? Fixa mitt gamla rum som är fullt med grejjer? JA! jag kan ju försjutton göra mitt rum urmysigt med alla mina kuddar som ligger kvar i det gamla rummet. Och städa såklart.
Kaffelatte & OC nu, pöss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0