Gulletant!


Bild på mina små söta barn.

Bara för att jag helt plötsligt blev jättetrött, jättedeppig, jätteorkaringenting, och allting efter promenaden. Träffade iallafall på en tant som sa "Gud vad du är duktig!" och jag tackade, och hon fortsatte med "Så söta. En stor hund och en liten hund. Och vad den lilla är gullig när den vickar på huvet, haha." Och jag fortsatte med "Hehe aah, en valp och en gammal är de också." "Åh vad sött, du är så duktig så. Ha det så bra" och jag tackade desamma.
Det var verkligen någonting jag velat höra, att det går så bra när jag är ute med Tilda, som är schäfer och med Gaston, som är pappillon. Gulletant!



Kommentarer
Emelie

du är awesome babe <3 vet inte vad jag skulle göra utan dig!

2011-01-17 @ 16:49:42
URL: http://bbjorklunds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0